#20 Glasses (Óculos)

Through my glasses
I see fine details,
Of things around me.
The perfections
And imperfections
Of you and me.
Through my glasses
I can play a role
I can be a sexy secretary
A naughty teacher.
I can play with your imagination
Or just be me!
Without my glasses
I only see things blur.
The two separate worlds
The fantasy and reality.
But guess what?
With or without glasses
I am me!
And I am sexy in both way.
Because if I wasn't
You wouldn't be wanting me!

Através dos meus óculos
Eu vejo finos detalhes
Das coisas ao meu redor.
As perfeições
E imperfeições
Suas e minhas.
Através dos meus óculos
Eu posso criar um papel
Eu posso ser uma secretária sexy
Uma professora safada
Posso brincar com sua imaginação
Ou apenas ser eu!
Sem meus óculos
Eu só vejo as coisas embaçadas.
Dos dois mundos separados
A fantasia e a realidade.
Mas adivinha o que?
Com ou sem óculos
Eu sou eu!
E eu sou sexy em ambos os sentidos.
Porque se eu não fosse
Você não estaria me querendo.

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)