#24 You Are (Você É )

With you, I am free.
Free of my insecurities.
Free of my feelings.
You are my freedom!
With you,my imagination runs wild.
Like a wolf, trying to catch 
It's prey on a hunt night.
Like water running through the river.
Like sun bright in the sky.
You let me fly free.
Free to discover new horizons, 
Because you know 
I will came back.
Back for more.
You are my safe shelter!
You are my treasure hunt!
You are for me!
©️Renata Clarke-Gray 

Com você, eu sou livre.
Livre das minhas inseguranças.
Livre dos meus sentimentos.
Você é minha liberdade!
Com você, minha imaginação corre solta.
Como uma loba, tentando pegar 
Sua presa em uma noite de caça.
Como a água correndo pelo rio.
Como o sol brilhante no céu.
Você me deixa voar livre.
Livre para descobrir novos horizontes, 
Porque você sabe que eu voltarei.
Voltarei para mais.
Você é meu abrigo seguro!
Você é minha caça ao tesouro!
Você é para mim!
©️Renata Clarke-Gray 

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)