#9 Spice Of Island (Tempero Da Ilha)

They told me you are hot.
Like the Spice Of Island
Like the cocoa tea you drinking...
They told me you are hot.
I need to know from myself...
Because I don't like my food too hot or too spicy.
I want to be satisfied,
so I can have space for dessert.
They told me you are hot.
Let me see it, try it,approve it!

Eles me disseram que você é quente.
Como o tempero da ilha
Como o chá de cacau que você bebe ...
Eles me disseram que você é quente.
Eu preciso saber por mim mesma ...
Porque eu não gosto da minha comida muito quente ou picante.
Quero estar satisfeita
para que eu possa ter espaço para a sobremesa.
Eles me disseram que você é quente.
Deixe-me ver, experimentar , aprovar!

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)