#4 The Unknown ( O Desconhecido)

I am fascinating about you, but don't know why?
Something about you keeping me wanting aproximity...
Your eyes, your face, your smile is captivating...
The sound of your voice is an invitation 
To the unknown, wanting to know.
Just to think about it, you whispering in my ears 
Giving me chills....
Chills of excitement.
Chills of I want you to touch me.
Chills of kiss me, I let you!
©️Renata Clarke-Gray 

Eu sou fascinada sobre você, mas não sei porque?
Algo sobre você me faz querer aproximidade ...
Seus olhos, seu rosto, seu sorriso é cativante ...
O som da sua voz é um covite ao desconhecido, 
Querendo conhecer.
Só de pensar nisso, você sussurando em meus ouvidos 
Me dá arrepios ....
Arrepios de excitação.
Arrepios de eu quero que você me toque.
Arrepios de me beijar, eu deixo você!
©️Renata Clarke-Gray 

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)