#10 The Motorcycle Ride (O Passeio De Moto)


You took me for a ride
On your motorcycle last night.
We drove to the sea side
Then you stopped in a deserted spot.
And I wonder why?
You got off the bike,
Asked me to turn around
Facing the passenger seat.
Then you sat in front of me...
And slowly opened up your jeans...
You lifted up my skirt...
And slowly penetrated me...
What a ride on your motorcycle last night!

Você me levou para um passeio
Na sua moto ontem à noite.
Nós dirigimos para o lado do mar
Então você parou em um local deserto.
E eu fiquei pensando o por que?
Você saiu da moto
Me pediu para virar
De frente para o banco do passageiro.
Então você sentou de frente pra mim...
E lentamente abriu sua calça jeans...
Você levantou minha saia...
E lentamente me penetrou...
Que passeio na sua moto ontem à noite!

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)