From Heart to Heart(De Coração Pra Coração)

I Am Back!
I needed time for myself. To reconnect to my inner self.
To learn with this new decade of my life. Everything is new to me.
I don't know if one of you felt this way before, but I am very aware of my feelings and was strange at the times not feeling anything. Spending days in "searching" for feelings that wasn't there. Didn't existed.
Was strange, but made me think about things that was making me feel confuse. Situations that I wouldn't wanted to let go, but at the same time wasn't making me going farword with my life.
I didn't said Goodbye for this "things", I just let it be! 
Maybe on a kind of expectation that "one day", just maybe one day it will come around. Because how I can keep something that wasn't mine in the first place?
I Am on my new jorney, new chapter of my life that I never thought about for the last decade.
Now I am ready! 
Ready for things to come!
Ready to open myself to the universe!
This time, I am giving more what I can give best: LOVE !
But with a nice twist this time: A much more SELF LOVE first, only then can continue to give to others.
I want to thank those who went on this jorney with me.
Thanks the ones who stayed and the ones who alredy left.
Even the ones who are still to come!
Life is like a train station: every stop, people comes and goes.
So welcome the 40's. I am ready for you!!!
Renata Clarke-Gray 

Eu estou de volta!
Eu precisava de tempo para mim mesma. Para me reconectar com meu eu interior.
Para aprender com esta nova década da minha vida. Tudo é novo para mim.
Eu não sei se um de vocês se sentiu assim antes, mas eu sou muito consciente dos meus sentimentos e era estranho, às vezes, não sentir nada. Passar dias á  "procurar" por sentimentos que não estavam lá. Não existiam.
Foi estranho, mas me fez pensar em coisas que me faziam sentir confusa. Situações que eu não queria deixar ir, mas ao mesmo tempo não estava me fazendo seguir em frente com a minha vida.
Eu não disse adeus para essas "coisas", eu apenas deixei ir!
Talvez em uma espécie de expectativa de que "um dia", talvez apenas um dia, voltará!  Porque como eu posso manter algo que não era meu em primeiro lugar?
Estou na minha nova jornada, novo capítulo da minha vida que nunca pensei na última década.
Agora estou pronta!
Pronta para receber coisas!
Pronta para me abrir para o universo!
Desta vez, estou dando mais o que posso dar melhor: AMOR!
Mas com um toque diferente desta vez: Muito mais Amor Próprio primeiro, só então posso continuar a dar aos outros.
Quero agradecer a todos que participaram dessa jornada comigo.
Obrigado os que ficaram e os que partiram.
Mesmo aqueles que ainda estão por vir!
A vida é como uma estação de trem: a cada parada, as pessoas vêm e vão.
Então, saúdo os anos 40. Estou pronta para você!!!
Renata Clarke-Gray 

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)