#38 Words (Palavras)

It's easy to turn you on...
I don't need to even touch you.
My words slides through your mind
Like a erotic poetry...
I know how to trigger
Ever little inch of you.
Make every hair of your
Body stand up like a little plant
Germinating pleasure,pure ecstasy!
My words sound like wispering of desire...
I can tease you, if you like.
Do you want that?
Come and get it!
©️Renata Clarke-Gray

É fácil te excitar ...
Eu não preciso nem tocar em você.
Minhas palavras deslizam pela sua mente
Como uma poesia erótica ...
Eu sei como provocar 
Cada centímetro de você.
Fazer com que cada pêlo do seu
Corpo cresça como uma
Pequena planta germinando
Prazer, puro êxtase!
Minhas palavras soam como
Um sussurro de desejo ...
Eu posso te provocar, se você quiser.
Você quer isso?
Venha e pegue!
©️Renata Clarke-Gray

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)