#36 I Want You (Eu Quero Você)

I want you.
I want you to kiss me deeply.
I want to taste it! Your mouth.
Give me,soft and tender...
I want you to feel my body.
The way it's feel when you arouse me...
I want you to give yourself to me.
Let me show you how much
I want to be with you,on you...
I  want you here.
I want you now!

Eu quero você.
Eu quero que você me beije profundamente.
Eu quero provar! Sua boca.
Dê me, macia e tenra ...
Eu quero que você sinta meu corpo.
Do jeito que me sinto
Quando você me excita ...
Eu quero que você se entregue a mim.
Deixe-me te mostrar o quanto eu quero
Estar com você, em você ...
Eu quero você aqui.
Eu quero você agora!

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)