#34 Symphony Of Pleasure (Sinfonia Do Prazer)

Surrender yourself to me
I want to kiss you deeply
And taste the nectar of lust on you.
Slide my fingers over your body
Like the pianist plays with the notes
Over his piano.
Close your eyes and feel the vibration
Of each note that has been played.
Listen to your breathing
It's a symphony to my ears.
As I press my body against yours
Our moan became a orchestra of pleasure.


Entregue-se a mim
Eu quero te beijar profundamente
E provar o néctar de desejo em você.
Deslizar os dedos sobre o seu corpo
Como o pianista toca as notas sobre o piano.
Feche os olhos e sinta a vibração
De cada nota que foi tocada.
Ouvir a sua respiração
É uma sinfonia para os meus ouvidos.
Enquanto eu pressiono meu corpo
Contra o seu
Nosso gemido se torna
Numa orquestra de prazer.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)