#190 Sounds Of Nature (O Som Da Natureza)

Sit here , I can hear the sounds 

The sounds normally we don’t pay

Too much attention of it.

Birds chirping,

The trees blowing with the wind 

The waves crashing on the rocks...

For a second, I pay attention 

To my own breath 

To my heart beating 

And then 

You came into my mind ... 

My mind started to drift away 

To my own dreamland 

A butterfly distracted me

It’s color is so majestic 

It’s flies so beautiful 

Dancing in the air 

Like a ballerina 

I feel the peace

In my heart and soul

I wish you were here

To hear it too

This sounds so magnificent 

The sound of nature

©️Renata Clarke-Gray


 Sentada aqui, posso ouvir os sons

 Os sons que normalmente não prestamos

 Muita atenção. 

 O cantar dos pássaros,

 As árvores balançando 

 Com o soprar do vento

 As ondas quebrando nas rochas ...

 Por um segundo, eu presto atenção

 Na minha respiração

 No meu coração batendo

 E então

 Você vem à minha mente ...

 Minha mente começou a se distanciar

 Para minha terra dos sonhos

 Uma borboleta me distraiu 

 Sua cor é tão majestosa

 Ela voa tão lindo

 Dança no ar

 Como uma bailarina

 Eu sinto a paz

 No meu coração e alma

Queria que você estivesse aqui

 Para ouvir também

 Esse som tão magnífico

 O som da natureza

©️Renata Clarke-Gray

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)