#187 Wild Dream (Sonho Selvagem)

 I had a dream

A dream where 

He danced for me

An exotic dance

Where I was just the 

Only spectator...

Every move

Every look

He gave me

My heart was beating 

Faster...

I felt my body getting warmer 

As the minute passed by

Seductive, charismatic 

He kept

All the way through 

As he slowly 

Took off his clothes 

I was keeping sweating 

Only to realized 

It was a dream

A wild dream indeed 

©️Renata Clarke-Gray


 Eu tive um sonho

 Um sonho onde

 Ele dançava para mim

 Uma dança exótica

 Onde eu era apenas 

 A única espectadora ...

 Cada movimento

 Cada olhada

 Que ele me dava 

 Meu coração batia 

 Mais rápido...

 Senti meu corpo esquentando

 Conforme o minuto passava

 Sedutor, carismático

 Ele se mostrava

 Todo o tempo

 E lentamente

 Ao tirar suas roupas

 Eu comecei a suar

 Percebendo então 

 Que era só um sonho

 Realmente um sonho selvagem

©️Renata Clarke-Gray



Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)