#141 Out Of Love (Por Amor)

You came for a purpose.

You came to make me believe

That it’s possible to feel love,

To be in love

To love!

You made me feel accepted.

Part of me wanted to stay

Part of me wanted to leave,

But you pulled the trigger first.

For your sake and mine...

I saw in your eyes your pain,

No words could express better.

Right there, I understood 

I couldn’t and I wouldn’t 

Hurt you more then I did.

Now, I am drowning on

My own blood

Blood of hurting, shame and loneliness...

I don’t blame you.

It’s just happened.

It needed to be done.

Out of love.


Você veio com um propósito.

 Você veio para me fazer acreditar

 Que é possível sentir amor,

 Estar apaixonada(o)

 Amar!

 Você me fez sentir aceita(o).

 Parte de mim queria ficar

 Parte de mim queria partir,

 Mas você puxou o gatilho primeiro.

 Para o seu bem e o meu...

 Eu vi em seus olhos sua dor,

 Nenhuma palavra poderia expressar melhor.

 Bem ali ,eu entendi

 Eu não poderia e não iria

 Lhe machucar mais do que eu já o fiz.

 Agora, estou me afogando

 No meu próprio sangue

 Sangue de dor, vergonha e solidão...

 Eu não te culpo.

 Simplesmente aconteceu.

 Isso precisava ser feito.

 Por amor.

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)