#208 Your Body (Seu Corpo)

Your body is a mysterious map

Every spot is a “location” 

Where I want to be…

From the North to South

I want to discover it.

Guide me gently,

So, I can go on the right direction.

Guide me softly,

I want to discover this map!

I want to discover the real you…

©️Renata Clarke-Gray 


 Seu corpo é um mapa misterioso

 Cada ponto é um “local”

 Onde eu quero estar…

 De norte a sul

 Eu quero descobri-lo.

 Guia-me gentilmente,

 Então, posso seguir na direção certa.

 Guia-me suavemente,

 Quero descobrir este mapa!

 Eu quero descobrir o verdadeiro você...

 ©️Renata Clarke-Gray

Comments

  1. It's really beautiful! Your blog will be an opportunity for me to get improve in my poor English.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)