#164 The Loss Of A Child (A Perda De Uma Criança)

I catch myself looking 

Over the window 

But without seeing 

What’s out there ...

I am numb 

So much pain

Why did you left so soon?

You bareley touched on

This earth.

Didn’t even gave us time

To choose your name 

You just looked like your daddy 

The beautiful brown eyes 

The little birth mark next to his mouth 

Everything on him reminds me

Of you ...

You came to complete 

Our love story 

My love for your daddy 

Was unbelievable 

He used to be everything I ever wanted

But now is a constant memory

Of everything I’ve lost

You...

©️Renata Clarke-Gray 


 Eu me pego olhando

 Através da janela

 Mas sem perceber 

 O que está lá fora ...

 Eu estou emocionalmente dormente 

 Mas com muita dor

 Por que você partiu tão cedo?

 Você mal tocou

 Nessa terra.

 Nem mesmo nos deu tempo

 De escolher o seu nome

 Você se parecia com seu papai

 Os lindos olhos castanhos

 A pequena marca de nascença 

Ao lado de sua boca

Tudo nele me lembra

 Você ...

 Você veio para completar

 Nossa história de Amor

 Meu amor pelo seu papai

 Um amor inacreditável

 Ele costumava ser tudo que eu sempre quis

 Mas agora é uma memória constante

 De tudo que perdi

 Você ...

©️Renata Clarke-Gray 

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)