# 116 Mother Earth(Mãe Terra)

Today I can breathe a little easier!
You have to calm down!
You Must to!
No other way for you.
What’s that panic for?
Give me a chance to live
And I will give you 
A chance to survive!
Can’t you see how much
Damage you already did to me?
My tears dried out.
My soul still searching 
For empathy.
Your empathy!
Stop! Look around you.
Stop! Look at the grass growing 
Stop! Look at the birds 
They are still chirping.
They want your attention 
Like I do!!!
Give me a chance to live
And I will give you
A chance to survive!

 Hoje eu posso respirar um pouco mais fácil!
 Você tem que se acalmar!
 Você deve!
 Não há outro caminho para você.
 Para que serve esse pânico?
 Me dê uma chance de viver
 E eu te darei
 Uma chance de sobreviver!
 Você não consegue ver quanto
 Dano que você me causou?
 Minhas lágrimas secaram.
 Minha alma ainda está procurando
 A empatia.
 Sua empatia!
 Pare!  Olhe a sua volta.
 Pare!  Olhe para a grama crescendo
 Pare!  Olhe para os pássaros
 Eles ainda estão cantando.
 Eles querem sua atenção
 Assim como eu!!!
 Me dê uma chance de viver
 E eu te darei
 Uma chance de sobreviver! 

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)