#66 I Will Never... (Eu Nunca...)

I will never tell you,
You were a mistake in my life!
I will never tell you,
I shouldn't have met you.
You opened my eyes
For so many things,
Especially about myself.
But probably you are thinking:
How come?
Yes, you did.
I can't explain in one sentence,
But you made me wonder
About my true desires...

Eu nunca vou te dizer,
Você foi um erro na minha vida!
Eu nunca vou te dizer,
Eu não deveria ter te conhecido.
Você abriu meus olhos para tantas coisas
Especialmente sobre mim mesma.
Mas provavelmente você está pensando:
Mas como?
Sim, você fez isso.
Eu não posso explicar em uma frase,
Mas você me fez pensar
Sobre meus verdadeiros desejos ...

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)