#203 My Feelings (Meus Sentimentos)

Through his eyes I saw yours.

Through his hugs I felt your embrace.

Through his kisses I realized 

Wasn’t yours!!!

No matter what I do

You are in mine mind,

In my heart.

I can’t make believe that 

You are here,instead of him.

Why I still have feelings for you?

Maybe was the way

You had touched me, 

Because I felt it with my soul.

Maybe was the way 

You told me your stories,

That was similar to mine.

Maybe because we

Look like in so many ways.

I was the one who created it.

This feelings.

This so called emotions.

I guess this feelings is only mine.

©️Renata Clarke-Gray 



Através dos olhos dele(a)eu vi os seus.

Através dos abraços dele(a),senti seu abraço. Através dos beijos dele(a),percebi

Que não eram os seus!!! 

Não importa o que eu faça

Você está na minha mente,

No meu coração. 

Eu não posso fazer de conta 

Que é você que está aqui, ao invés dele(a).

Por que eu ainda tenho sentimentos por você? Talvez foi do jeito

Que você me tocou, 

Porquê eu senti isso com a minha alma. 

Talvez foi o jeito que

Você me contou suas histórias,

Por serem semelhante as minhas.

Talvez porque parecemos

Em muitas coisas.

Eu fui aquele(a)que criou isso. 

Esses sentimentos. 

Isso chamado de emoções. 

Eu acho que esses sentimentos só são meus.

©️Renata Clarke-Gray 

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)