#165 Angel (Anjo)

Nothing happens for a coincidence 

Everything has it’s purpose

Like you came into my life

And I came into yours...

Maybe I needed you, to learn

About myself 

To really see myself the way

You seeing me...

To believe on my potencial 

To believe I am a lovable person

To believe I am good

Maybe you came to teach me

Teach me about life and it’s beauty

Purposes, and so on...

Maybe you just came as an angel

An angel to guide me

On a journey of love...

Pure love, just like the one 

I am carry in my heart...

I am blessed.

I am blessed 

Because you came

And I am blessed 

Because you went...

Because your mission 

Was done...

My eyes is crying 

But my heart is happy 

Happy to know that

I have an angel 

In my life!!!

©️Renata Clarke-Gray



Nada acontece por coincidência

Tudo tem o seu propósito 
 Como você entrou na minha vida

 E eu entrei na sua...

 Talvez eu precisasse de você 

 Para aprender sobre mim

 Para realmente me ver do jeito

 Que você está me vendo...

 Para acreditar no meu potencial

 Para acreditar que sou uma pessoa adorável

 Acreditar que sou boa 

 Talvez você tenha vindo me ensinar

 Me ensinar sobre a vida e sua beleza

 Objetivos e assim por diante...

 Talvez você só veio em forma de um anjo

 Um anjo para me guiar

 Em uma jornada de amor...

 Amor puro, igualzinho a esse

 Que carrego no meu coração...

 Eu sou abençoada.

 Eu sou abençoada 

 Porque você veio

 E eu sou abençoada 

 Porque você se foi...

 Porque sua missão

 Foi feita...

 Meus olhos estão chorando

 Mas meu coração está feliz

 Feliz por saber 

 Que eu tenho um anjo

 Na minha vida !!!

©️Renata Clarke-Gray 

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)