#135 The Dreamland (A Terra Dos Sonhos)

Passion, desire, fire, poetry.

That was what you gave to me,

That was what I offered you. 

Passionate feeling in the body.

Desirable way of wanting.

Fire ignited in the soul.

Poetry transported to a dreamland.

The land of wanting, 

The land of dreaming,

The land of ecstasy.

Passion, desire, fire, poetry.

So it was me,

So it was you!


Paixão, desejo, fogo, poesia. 

Isso foi o que você me deu, 

Isso foi o que eu te ofereci. 

Sentimento apaixonado no corpo. 

Maneira desejável de querer. 

Fogo inflamado na alma. 

Poesia transportada

Para uma terra dos sonhos. 

A terra do querer, 

A terra do sonhar, 

A terra do êxtase.

Paixão, desejo, fogo, poesia. 

Assim foi eu.

Assim foi você.


Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)