#174 The London Bridge (A Ponte De Londres)

From our hotel room

I was watching it through the curtains 

Was still early hours in the morning 

Just came out of the shower 

When you came behind me

Giving me a lovely hug 

As always you do

Everything was perfect 

The scenery

The company 

Too perfect indeed 

The moment I spent with you alone 

I felt a moment of joy

And at the same time

The moment of sadness 

Because I knew that

Wouldn’t last longer 

But I was keeping trying 

To enjoy every second of it

Because was magical 

Was pure

You gave yourself to me

Like never before 

And as long I can keep 

Coming back 

The London Bridge 

Always reminds me 

Of us

©️Renata Clarke-Gray


Do nosso quarto de hotel

Eu estava vendo através das cortinas

Ainda era madrugada

Quando acabei de sair de um banho

Você veio atrás de mim

Me dando um abraço adorável

Como sempre você faz

Tudo foi perfeito

O cenário

A companhia 

De fato muito perfeito

O momento que passei sozinha com você

Eu senti um momento de alegria

E ao mesmo tempo

O momento de tristeza

Porque eu sabia que 

Não duraria muito

Mas eu estava tentando

Aproveitar cada segundo

Porque era mágico

Era puro

Você se entregou a mim

Como nunca antes

E enquanto eu puder  

Continuar voltando

A ponte de Londres

Sempre me lembrara

De nós

©️Renata Clarke-Gray

Comments

Popular posts from this blog

#223 The Healing (A Cura)

#219 Little Hurricane (Pequeno Furacão)

#221 Mr. Sabotage (Senhor Sabotagem)